SALAM IKHLAS PENUH UKHWAH!



Friday, July 11, 2008

Sistem!

hmmm..."sistem"... satu patah perkataan yang memberikan satu maksud yang amat mudah difahami... bagi aku, untuk memudahkan kehidupan, kita harus ada satu sistem... dan sistem itu seharusnya memudahkan dan bukannya menyusahkan...

kadangkala, aku bingung bila memikirkan kenapa manusia suka menyusahkan hidup dengan mencipta satu sistem yang menyusahkan... sepatutnya sistem yang menolong kita untuk memudahkan...apa yang berlaku adalah terbalik...kita pulak yang kena support sistem...

boring hidup dengan sistem yang ada... komputer pun tak mampu memudahkan kerja aku kerana sistem yang menyusahkan.. hehehe... mungkin ramai yang tak faham dengan tulisan aku nie.. tapi takpela, kalo yang faham tu diam2jer laa... hehehe.. apa yang aku maksudkan dengan" sistem" nie... hehehe....

adios...

1 comment:

Anonymous said...

Kawe raso.. demo MOHD AZLAN MOHD RAZALI dok.. set Faris.. tubik maso F3 or F4.. kalu betul, u are welcome to the club! Join sinih, http://www.farisian.net, ni portal batch kito, semua ado.. dari Tok Ayoh @ Yuhanis ko Mat Bu.. Bucit.. semua ada..

sebenarnya batch kito banyak aktiviti lately ni, and demo meme di alu-alukan..

regards

Hazuandy